2013年6月15日 星期六

Day 15 我在墾丁天氣晴 2, 由南轉北向旭海進發 (26/06/2012)

今天繼續遊墾丁! 不過稍為前進一點, 目的地係旭海~

 退房後食個蛋餅做早餐~


 諗係盧廣仲首 早安 早安~

今日個太陽只有有增無減的份兒~ 墾丁嗎, 就是這樣才爽!

 食完正式出發!




凡船石~



xDD

河蟹出沒注意!!



個海藍到...


 成件事都好青春!!

在正式一路向北前, 先遊一遊墾丁地標
鵝鑾鼻!


泊低架車就買飛





咁大個草地就梗係要訓一訓啦!


 燈塔!




起跳失敗!



呢個叫親吻石既, 又真係幾似 xD




抖抖暑先



呢度未係最南點, 不過都差不多啦!


由台北踩到最南, 再準備踩番去最北!



好熱呀

 太多強國人, 幾難先迫到入去/.\

由呢個路標開始, 正式向北進發!


 上呀 上呀...

萬里無雲,路面又異常空曠, 這就是台灣吸引之處吧~~




xD



上左一段大斜坡, 經過龍磐公園




 大地在我腳下!


 之後經過風吹砂





 好爽咁衝左一大段落坡, 經過呢個鐵馬補給既地方, 當然要補補水!


 去到呢個叫滿州既地方,有人話呢度既人自殺率頗高, 肉眼所見, 呢度的確比較落後


可是又怎麼樣呢? 經過這裡, 我看見坐著吉普車開著party對我們說加油的遊人;
又遇上本地小學生剛巧放學, 用上天真可愛的笑容熱烈地向我們說加油的境況
雖然相機不能拍下那一刻, 不過與其說這裡有什麼不好, 不如說我看見了大城市中久違了的人情味, 這亦是在台灣環島最大得著之一吧!


到左滿州市中心, 係七仔抖左陣, 出泥見到一架架配備長槍既吉普車, 仲有一隊隊軍人與我地擦身而過, 仿佛回到日戰時期!!


 時間不早了, 要加快速度!

 

 之後又見到呢個境象


佢地都是剛放學嗎?
看來滿州真是一個充滿驚喜既地方! xD


 之後一直上上落落, 體力要求不少! 看來是我低估了這個地方 /.\


未到港仔前, 落車推一個奪命大上斜,
遇到一個也是在環島的台灣人, 幸好有他一齊吹下水, 如果唔係真係幾難捱
最出奇既係, 當之後返到台北準備還車時, 竟然又撞番佢!


 到了港仔, 天也差不多黑齊了, 又沒有街燈, 幸好有個強力電筒,才可以繼續前進!


摸黑前進了約半小時,終於來到目的地, 旭海!
搵左間叫"我家民宿", 老闆娘好惡 /.\ 不過都幾有家庭feel, 有自家飯食!
食飯途中聽到熟悉既廣東話, 原來有兩個香港男仔又係泥環島, 方向都一樣!
之後幾日都不斷係途中撞番佢地, 都算有緣哈哈

順帶一提, 呢度近海, 附近都無咩燈, 夜晚都睇到好多星, 好舒服~
係個士多買野果陣個老闆知我地環島, 問我地有無遇到咩特別事
其實人生可以有機會周圍去係一件好幸福既事!


執野果陣發覺部NetBook 個mon"鄧" 到咁 /.\



P.S. 呢度路KEEP住上上落落, 體力要求不可輕視!
明天, 挑戰壽卡!!!


是日騎乘距離: 58.8 KM
總距離: 756.3 KM
洗費: 住宿 NT 1100 + 飲食
= 約 NT 1700

沒有留言:

張貼留言