2012年8月3日 星期五

事前出發篇

事前出發篇


為什麼要去台灣單車環島呢?其實早在兩三年前已經在網上看到不少關於台灣單車環島的資料和BLOG, 經盟生呢一個念頭, 加上看過電影<練習曲>, 真係好想即刻去! 到左大學畢業, 大家都諗緊去邊GRAD TRIP既時候, 我就知道係時候實行了~ 正所謂 "有些事現在不做,一輩子也不會做了!"

由於礙於BUDGET有限, 所以呢個Trip係一個經濟型嘅旅行, 之後亦會講講可以如何省錢~ 至於日期方面, 由於唔希望太辛苦, 想時間鬆動點, 加上女友關係, 所以暫定時間為二十五日, 計劃會環大圈, 即係沿住海邊繞台灣一圈。路向會係逆時針, 雖然會有逆風, 但係由於靠近海邊, 風景方面會令好多~ TOTAL BUDGET係一人一萬港幣, 二十五日, 算係非常經濟的了!

體能方面,平時也只是間唔中去跑下步,單車也是去之前一個星期先到大水坑試車,結果發現我地一日大概可以踩到四十多公里左右,其實有點擔心究竟自己可唔可以應付到,不過也理唔到咁多了!~

至於裝備方面,可以參考一下我既清單~

 40 L 大背包一個
Raincover
防水袋 x1
短袖快乾衫兩件
單車褲一條
袖套一對 (防曬用)
頭套一個(護頸,口,鼻)
外套
縮骨傘 + 雨褸
涼鞋一對
under x 3
黑超一副
毛巾
沐浴用品
藥品
相機 x2 & 腳架
netbook 一部
差電器
小筆記本
電話 (GOOGLE MAP  當 GPS 用)
台灣分區地圖 (輔助用)
水瓶

大致上係咁~ 其實可以再輕便點,特別係電腦,係經過咁多日既經驗,輕便,的確係重點中既重點。除此之外,可以向大家推介一本書,叫 <單車環島 Let's go>,作者李紀庭。




















一切準備就緒,準備出發!



















 

沒有留言:

張貼留言